Tegul kūryba liejasi laisvai! Toks yra mūsų gyvenimo šūkis. Puikiai suvokiame tai, kad gyvename intensyvios skaitmenizacijos pasaulyje. Tačiau, būtina suvokti, kad tai tikrai nereiškia, kad mūsų kūrybiškumas yra kaip nors ribojamas ar juo labiau – varžomas. Būtina suvokti tai, kad niekas nepasikeitė, apart formos. Puikiai suvokiame tai, kad vizualizacija šiandien yra kaip niekada reikšminga. Dėl laiko stokos, dažnas iš mūsų neturime pakankamai daug laiko gilintis į pateikiamą informaciją. Tarkime, jei prie prekės bus pateikiamas ilgas ir sudėtingas aprašymas, vargu, ar ji labai greitai ras savo pirkėją. Tačiau, visai kas kita yra tuomet, jei šis aprašymas yra pateikiamas naudojant sumanias vizualizacijos priemones: https://www.15min.lt/verslas/naujiena/kvadratinis-metras/interjeras/skandinavai-paskatino-sukurti-ypac-silta-langa-975-1112730. Tarkim, svarbiausia informacija yra punktuojama ar numeruojama tam tikrais trumpais ir visiems gerai suprantamais teiginiais. Tai gali būti tokie, kaip:
- Šios durys Kaune apsaugo nuo…
- Šios konstrukcijos naudingos, nes…
- Šie plastikiniai langai Vilniuje pasižymi…
- Jūsų namai bus…ir pan.
Kiekvienas puikiai žinome, kad tokie aprašymai turi būti orientuoti į bet kokį teigiamą, tačiau, jokiu būdu ne neigiamą pokytį, nes tai būsimam vartotojui gali sukelti itin neigiamas emocijas. Būtina suprasti tai, kad įsigyjant prekę norime, kad mūsų gyvenimas taptų gražesnis, modernesnis, žaismingesnis…Tad, tikslas yra tobulėti, augti teigiama linkme. Gerai žinome, kad šiandien gaminami plastikiniai langai Kaune yra puikus visa to pavyzdys. Naudinga: https://www.delfi.lt/uzsakomasis-turinys/bustas/unikalios-technologijos-langai-nustebine-pasauli.d?id=85397487.
Būtina suvokti tai, kad nors prekių pasirinkimas ir yra labai platus. Tačiau, kiekvienas gamintojas randa savąjį vartotojų segmentą. Žinoma, nuolat kyla klausimas, kaip galima dar labiau paskatinti pardavimus ir pritraukti kur kas daugiau klientų? Puikiai suvokiame, kad tai padaryti tikrai nėra taip paprasta, kaip gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Be jokios abejonės, dilemų šia tema kyla ne tik tuomet, kai kalbame apie fizines prekybos vietas, tačiau ir apie internetines parduotuves. Tarkime, kad jūsų gaminama prekė yra roletai Kaune. Kaip juos tinkamai pristatyti? Sudominti klientą, kad jis pasirinktų būtent mus? O būdų, kaip tai būtų galima padaryti yra tikrai ne vienas. Tikėtina, kad kruopštus ir atsakingas marketingo planas čia bus vienas iš geriausių sprendimų. Tarkime, žaliuzės Kaune turi būti pateikiamos labai vaizdingai (kokybiškos nuotraukos realioje aplinkoje), informacija turi būti: trumpa, tiksli, aiški, gerai suvokiama bet kokio socialinio statuso (išsilavinimo žmogaus). Žinoma, vien to tikrai nepakaks. Kūrybinis ir nuoseklus darbas parduodant prekes turi būti nuoseklus ir gerai apgalvotas. Įdomu: https://lt.wikipedia.org/wiki/%C5%A0arvuotos_durys.