8 patarimai, kaip sukurti interjero dizaino ir architektūros tinklaraštį

Tinklaraščio kūrimas yra vienas iš labiausiai bauginančių dalykų, kuriuos galite padaryti kaip interjero dizaineris. Kadangi yra tiek daug dizaino tinklaraščių ir vyksta konkurencija, kad skaitytojai sugrįžtų, nėra lengva būti pastebėtam. Tačiau pradėti rašyti savo tinklaraštį tikrai verta, nes tai suteikia jums erdvę, kurioje galite pristatyti savo darbus ir kurti savo prekės ženklą. Interjero dizaino tinklaraštis gali būti jūsų asmeninis internetinis portfelis ir būdas plėtoti laisvai samdomų darbuotojų verslą – susikurti potencialių klientų, kurie žino, kad gali jumis pasitikėti ir suteikti jiems aukščiausios kokybės interjero dizaino paslaugas, ratą. Kai kurie žmonės vietoj žurnalų ar knygų skaito tinklaraščius, tad kodėl nepradėjus rašyti apie interjero dizainą? Pateikiame keletą naudingų patarimų, kaip pradėti interjero dizaino ir architektūros tinklaraštį. Plačiau: https://www.architektugildija.lt/interjero-dizainas/

Sukurti redakcinį kalendorių

Norėdami kurti kokybišką turinį, turite iš anksto planuoti tinklaraščio įrašus. Tai padės jums išlikti organizuotiems ir užtikrinti, kad nuosekliai skelbsite turinį. Geriausias būdas planuoti tinklaraščio įrašus – naudoti tinklaraščio kalendorių. Yra daugybė tinklaraščių rašymo kalendorių, įskaitant specialiai tinklaraštininkams skirtus kalendorius. Lengviausia pradėti nuo pirmos dienos ir grįžti atgal. Nors galite sudaryti savo redakcinį kalendorių, svarbu suprasti, kaip naudoti tinklaraščių kalendorių interjero dizainui. – Kurie mėnesiai interjero dizaino srityje yra aktyviausi? – Kuriuo paros metu geriausia skelbti įrašus? – Kuris metų laikas yra populiaresnis? – Kokie yra svarbūs įvykiai? – Kokios svarbios šventės? – Kokios yra pagrindinės temos?

Nuspręskite dėl unikalios laikmenos

Rinkdamiesi tinklaraščio terpę susidursite su tam tikrais iššūkiais. Pirma, turite apsispręsti dėl nišos. Kai ją nustatysite, tada turėsite susiaurinti terpės, kurią naudosite, tipą. Yra daug įvairių internetinės žiniasklaidos rūšių, įskaitant garso ir vaizdo įrašus. Nors šie formatai puikiai tinka dalytis informacija, jie nėra tinkamiausi tinklaraščiams rašyti. Tinklaraščiai rašomi raštu, todėl pasirinkę garso ar vaizdo formatą negalėsite iki galo išreikšti savo minčių. Nors jums gali kilti pagunda naudoti garso ar vaizdo įrašus, geriausia tiesiog pasirinkti vieną laikmeną ir jos laikytis. Jei vėliau persigalvosite, tai padaryti bus daug lengviau, nei pradėti viską iš naujo. Taip pat norėsite pasirinkti tinklaraščio svetainę arba tinklaraščio platformą. Rinkdamiesi platformą turite atsižvelgti į keletą dalykų. Pirma, ar tai yra įsitvirtinusi platforma, ar dar tik kuriama platforma? Toliau, kokie yra pasirinktos platformos privalumai ir trūkumai? Galiausiai, kokia yra auditorijos demografinė sudėtis? Tai svarbūs dalykai, į kuriuos reikia atsižvelgti renkantis tinklaraščio terpę.

Parodykite savo darbą

Kokia nauda iš viso pasaulio turinio, jei niekas jo nemato? Geriausias būdas pasiekti, kad jūsų turinys būtų matomas, – parodyti savo darbą. Tai nebūtinai turi būti jūsų dizaino ar klientų vaizdai; tai gali būti jūsų darbo vietos, biuro reikmenų ir daug kitų dalykų vaizdai. Parodydami pasauliui, kas dedama į interjero dizainą ir architektūrą, sužavėsite skaitytojus ir leisite jiems pamatyti, kaip vyksta projektavimo procesas. Tai taip pat leis jiems įvertinti jūsų darbą ir suprasti, kodėl jie turėtų rinktis jus, o ne kitus savo projektams įgyvendinti. Kai kurie tinklaraštininkai mėgsta savo tinklaraštyje ar svetainėje skelbti baigtų projektų nuotraukas. Tai gali būti malonus akcentas, nes skaitytojams parodo, ką jie gaus, jei pasamdys jus savo erdvei suprojektuoti. Tačiau nepamirškite, kad tai daryti reikia atsargiai. Būtinai visada įtraukite informaciją apie tai, kad esate namo savininkas ir kad jūsų buvo paprašyta suprojektuoti erdvę.

Turėkite redakcinę struktūrą

Sukūrę ir paleidę tinklaraštį, turite pagalvoti apie redakcinės struktūros kūrimą. Tai padės sutvarkyti tinklaraštį ir suteiks jam struktūrizuotą išvaizdą. Yra keli skirtingi būdai, kaip galite struktūrizuoti tinklaraštį. Populiariausias yra chronologinis formatas. Jame visi įrašai išvardijami tokia tvarka, kokia jie buvo paskelbti, o naujausi įrašai pateikiami viršuje. Tai gali būti naudinga ieškant apleistų įrašų, nes greitai parodysite, kokį turinį praleidote. Jei esate visiškai naujas tinklaraščio kūrėjas ir nežinote, ar jūsų turinys yra populiarus, šis formatas skirtas jums. Kitas formatas yra populiariausias – atvirkštinis chronologinis formatas. Šis leidžia išskirti populiariausius įrašus ir prasideda nuo sąrašo viršuje. Svarbu nuspręsti, kuri struktūra geriausiai tinka jūsų tinklaraščiui.

Naudokitės forumais ir apžvalgų svetainėmis, kad padidintumėte savo auditoriją

Kurdami turinį, norėsite pasinaudoti tokiomis platformomis kaip forumai ir apžvalgų svetainės. Forumai yra puikūs informacijos šaltiniai ir paprastai yra labai aktyvūs. Viename iš jų galite bendrauti su skaitytojais ir atsakyti į visus jų klausimus. Taip galėsite užmegzti ryšį su skaitytojais ir kartu padidinti savo žinomumą internete. Tokiose tinklaraščių platformose kaip “WordPress” ir “Squarespace” siūlomi integruoti forumai, kuriuos galite naudoti diskusijoms pradėti. Apžvalgų svetainės panašios į forumus, nes jose galima dalytis atsiliepimais ir juos rinkti.

Nebijokite prašyti atsiliepimų

Daug tinklaraštininkų vengia prašyti atsiliepimų, tačiau tai puikus būdas parodyti savo darbą ir didinti savo žinomumą internete. Galite rinktis siųsti vienkartinį prašymą arba kas savaitę siųsti el. laišką savo el. pašto adresatų sąrašui. Taip pat galite naudotis tokiomis atsiliepimų svetainėmis kaip “Yelp” arba “Google My Business”. Prašant atsiliepimų svarbu būti maloniam, tačiau taip pat svarbu neprašyti ir nesureikšminti to, kad tai skamba kaip prašymas.

This entry was posted in Paslaugos. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *